Monday, February 22, 2010

O la'u nuu muamua

O le nuu muamua lava sa ou nofo ai i Samoa o le nuu o Faiaai, Savaii. O le mafuaaga lea sa momoli atu ai a'u i le uafu e le alii lapao lena sa faamatalaina le isi aso. Sa ou fiafia lava mo le valaauga e amata la'u misiona i savaii, ona sa tele ni tala sa faalogo ai muamua e uiga i le motu lena. Ina ua ou taunuu atu muamua i Savaii, ou te manatua sa ese lava lo'u vaai i le nuu. Faapei ua ou siitia i tua i le taimi i aso ua leva ona mavae. Sa matou fetaui i le uafu ma se alii faifeau matua lava, o ia sa momoli matou i matou nuu muamua. O lenei alii, ua ese lava lona aveave lemu o le taavale. Ae le'i amata lena malaga, ou te le'i iloa o le mamao i tua o Faiaai. Ua alu alu a le taavale mo se taimi ua umi lava. Ina ua iu ina ou taunuu atu, e le mafaamatalaina lo'u te'i lava i le vaai i la'u fale muamua ou te nofo ai. Sa ou vaai atu i se fale oo moni lava! Sa ese lava lo'u fiafia aua e le nofo se amerika i se mea faapena. Ina ua te'a le sefulu pe sefulu lima minute, ina ua uma ona tuu la'u ato i le fale ma vaai faalelei i le fale, sa uma loa lo'u fiafia, ae ua liu atu lo'u fiafia i le popole. e le nofo se amerika i se mea faapena!! sa ou manatu ifo, po o fea lava le fale ese ma le fale taele?! ao ou nofo i le fale ma mafaufau i lenei suiga fou i lo'u olaga, na sau se tasi o taimiti o le aiga ma sa fai lana tala i la'u soa ma te o atu e fai le mea tatau ai. ou te le'i malamalama i le tala o le tamaitiiti ao la'u soa o le samoa mai tutuila. sa faamatala mai la'u soa e tatau ona ma o atu i le fale e fai le mea ai. O le mea ai o le puaa ma le ulu. o le taimi muamua lava lena sa ou vaai ai i se ulu, poo le puaa foi faapena. o taumafataga uma lava sa fai i lena nuu, sa nofo ai faatai. o lea o le taimi muamua lena sa ou nofo faatai mo se taimi umi faapena. e le'i atoa se lima minute ae matua tiga ai lava o'u vae. Ina ua uma le mea ai, sa talanoa ai pea la'u soa ma le aiga. sa taumafai le aiga e talanoa mai ia te a'u, ae sa ou faataga ou te le iloa ua latou talanoa mai ia te a'u. ina ua atoa le lua itula poo se mea faapena, sa ma foi atu i le ma fale e fai sina malologa. e moi la'u tala, e le'i atoa poo se tolu sefulu minute ae toe sau le tamaitiiti e tasi ma toe fai mai lana tala ma te o atu e fai le mea ai!! ia, o le a ou tusitusi foi isi tala e tusa ma o'u aso muamua i savaii ma le faigata o le olaga mo a'u, ae pau a le mea ou te fia fai atu ai taimi nei, sa avea na aso ma se tofotofoga sili ona faigata mo a'u. peitai, o le taimi foi lena sa avea ai ma se faamanuiaga aua sa ou liu atu i le alii mo le malosi sa manaomia lava i lena taimi faigata a lo'u olaga. sa tuuina mai e le alii le malosi sa ou manaomia, ma sa iu ina ou fiafia tele i la'u fale oo lena, ma le olaga faasamoa i savaii.

No comments:

Post a Comment