Thursday, February 18, 2010

O le Malae Vaalele

O ananafi sa fai ai la'u tala e uiga i la'u taunuu atu i Samoa mo le taimi muamua. O le tala lena ua faaautu i le malae vaalele, o lea, ou te fia tuuina atu se isi tala e tusa foi ma le malae vaalele. I le tausaga 2009, sa ou toe malaga atu ai i Samoa mo se tafaoga mo le lua vaiaso. muamua sa ou malaga atu i Kalefonia mai le setete ou te nofo ai taimi nei o Florida. Ina ua ou taunuu atu i L.A., Kalefonia, sa ou fetaui ma se tasi teine samoa e pei o so'u tuafafine. Sa fesili mai lona aiga pe mafai ona ou avatu se "tama'i mea" i samoa mo le tama o lenei teine. Ou te malamalama i le aganuu samoa, o lea sa ou malie e avatu se mea mo i latou. Sa tatau ona ou malamalama, a fai mai se samoa e avatu se tamai mea, masalo e le'o se mea laitiiti! ia, na aumaia ia te se laulau piliati! e moi a o le laulau o se tamai laulau piliati, peitai, ua fai sina tele pea le mea. Peita'i, ou te alofa i lenei aiga, o lea na ou ave le laulau i samoa. Ina ua ou taunuu atu i le malae vaalele i samoa, sa fesili mai se tasi o sekulati poo leoleo po o le a le mea o iai i totonu o pusa. sa ou tali atu o le laulau piliati. fesili mai loa le alii poo le laulau lea a a'u. sa ou tali atu leai, ao le laulau a se isi. sa amata loa ona tatala le pusa e le leoleo, aua ua fai mai masalo e iai se mea faasaina ua nana i totonu. ao faia lana mea lena, sa fesili mai o ia, po o ai le tagata ou te avatu ai le laulau ma ou tali atu o le alii lelei e nofo i le nuu o moataa. ae fesili mai loa po o ai le alii? ou te tali atu o Talai. ia, sa ataata mai loa le alii ma le fiafia, ma e le'i toe tatalaina le pusa. sa fai mai loa ia te a'u, na te masani lelei ia talai ma na te iloa foi o talai o se tagata lelei, e manaomia e tatala le pusa. sa toe tuu mai loa ia te a'u le pusa, ma sa ulufale loa i totonu. e malie foi lenei tala, aua e le mafai ona tupu se mea faapenei i amerika, e pei o la'u tala sa fai ananafi. ou te ofo ua masani le leoleo ma le alii mai moataa o le ou te masani ai foi! e faapena lava samoa!

No comments:

Post a Comment